Sunday, April 5, 2009

huh........dah lega Alhamdulilah

1.hari selasa-Alhamdulillah, minggu test ngan assignment dah lepas. strt dr selasa, aku test mtc016. skali aku dpat soalan pasal sejarah Melaka. aku mati2 ingat soalan mcam separation of power ke federalism ke kluar, tp dapat soalan snag mcm2. tp nak wat cam mana aku lupe dn xbce part 2 mcam mane nk jwb.btullakate Goerge Santayana, who forget the past are condemnedto repeat it. tp pe2pun aku dah lepas dah test 2.

2.hari rabu-hri menghantar,ape lg mlam sblum2 pulun la buat. mlangnya keesokan hari bile nk print, kene serg ngan virus april fool. hish bangang la virus 2, penat kiteorg kehulu ke hilir nak print. tapi syukurla dapat print walaupun x secantik soft copy yang ade dlam laptope ni dan dpat hantr pda wktu ditetapkan. Alhamdulillah, walaupun ktorang terpakse msuk 45 minutes dlam kelas bel 120.

3. hari khamis- hari merehatkan badan dan hri mengemas untuk mengambil mood study.

4. hari jumaat dan sabtu- hari study, hari di mana dalam otak aku hyalah buku n test.

5. hari ahad-hari dimana aku menduduki 2 test iaitu csc and mtc 012. 2-2test aku x tau ape aku mengarut. dahlah test law tdi degn xbwa spek, mte yang kedua aku xde, aku pun bcela lebih kurang je sbab aku x ble tgok screen lme2. aku pun mengarut "sehabis baik". sekai suggested answer len. uhm......... hampeh!!!!!!!!

lpas 2 jwab csc. dahlah 6 topic nak mahir dlam 2hari, mmglah x dpat. tapi aku bersyukur aku ade idea nak mengarut. so akumengarut la puas2.lpas jwb soalan 2 aku dah lega. tinggal minggu depan fina exam. test. n cuti.woooooooohhhhhhhhh.

No comments:

Post a Comment