Friday, September 4, 2009

MINGGU DEPAN BALIK DOO...

salam kepada sume pembaca (tu pun klu ader org sudi bace lah) n kepada my follower. Pekabar korg sume? sihat? macamne pose. Aku rase Alhamdullilah sebab tahun ni aku masih lgi diberi hayat, dan menikmati bulan penuh keberkatan, bulan Ramadhan. Persiapan Raye camamne. Aku punye persiapan rye bese je lah thun ni, tu pun sume mama aku yang sediakan.

Aku rase dah lame gle x tulis blog ni, mmg dah dkt sbilan lah. Kali ni mmg sibuk, dengan persntation, assgnmet n test tmbh lg internet "laju giler", mmg x sempat la nak tulis blog. Nak updte avirus pun x pas.

Weekend ni aku rilek cket, tp minggu dpan, aku ade final test untuk subjek critical thinking, sbb subjek tu x msuk final. final exam aku lpas raye, dah tak lme dah. minggu depan, minggu last blaja, and the other week is study week, but I'm going to my hometown. Dah lame x jumpe fmily, mama, kakak2 , adik n abg. Raye kali ni InsyaAllah kitorg dpat berjumpe lgi. ade lah dah dakt 10 month x jumpe diorg.

Hal bbebudak klas aku x pernah settel,dri awl sem, smpai akhir sem. Hish, seorg bdak je yg bwk maslah tp satu klas nak brpch belah. Penatla cam ni, hidup ni asyik nak kene pk pergduhan, prblahan n prpchan. Tapi aku ingat pesanan mama aku, jgan amik tahu hal org sngat, nnati ppehal, kite yang susah. aku bestju ngan mother aku, that's y klu diorg gaduh ke ape ke, aku kdg2 mls nak amik tahu, x berbaloi nak jdi ank derhaka untuk perkra dan org yg mcm ni.

Bila tgan ni dah stat sntuh keyboard, ade byak bende lah nak tulis, tp x pelah. kan tulis byak2 kan ade plak perkara yang terbongkar. Lagipun org cakap byk ni, adelah og yang kurg bijak@ bodoh, sebab mak kite kate, mkin byak ckap sseorg tu, mkin bnyak perkare melalut yang kluar, makin jelas kbodohan kite. So, setkt ni jelah dlu luahan hatiku kat blog untuk ari ni.

All this juz for fun, n juz for relaxation. To all my follower I'll always update you all if I got chances and time.

Thank you

from: billa ibrahim
with a lot of smile and love.............muahxxcc

No comments:

Post a Comment