Monday, June 15, 2009

sem 2

assalamualaikum kepada sume........

sem 2 sudah tiga minggu berlalu, sudah lama aku tidak menulis blog ni, sibuk btul la dengan assignment. Hari ni aku kena presentation social psychology tajuknya social cognition. Bapak susah doo....... naik muak kene bace buku psycho ni. tpi Alhamdullilah aku dah siap present, tinggal nak kene buat report je.

Sem 2 ni aku jumpe balik bdak2 klas aku, dah lame x jumpe diorg buat aku rase segan macam mule2 start sem 1 dulu. tp xpe lah, yang penting skrag ni aku cba rapat pada sume org, x tau la klu diorg x ske ngan aku sbab aku asyik mencapap dalam klas. x tahu la knape sem 2 ni aku asyik rase nak mencapap je, aku nak jadi org yang bersmgat nak jwab soaln lectrurer bagi. tp skrag ni aku cbe reduce skit prgai mncpap aku, takut diorag bosan lak nnti asyik tgok muke aku je.

esok, aku baru masuk klas untuk sbjek intriduction to law II sbb before this x prnh masuk sbab lectrer tu kawin. hpfully die ok mcm sir sblum ni.

wish me luck for tommorow

No comments:

Post a Comment